Entuzjasta Gier

Gry, filmy, seriale, ciekawostki

Hopkins FBI – opis przejścia

Hopkins FBI gra

Gra opowiada historię agenta FBI tropiącego terrorystę odpowiedzialnego za zamach bombowy w Kalifornii. W grze nie da się doprowadzić do stanu, w którym ukończenie gry nie będzie możliwe (np. ze względu na ominięcie jakiegoś przedmiotu), jednak można zginąć. Dlatego warto często zapisywać stan gry.

Mieszkanie
Zabierz: pistolet (w kaburze pod telewizorem) i śrubokręt (leży na stoliku). Przeszukaj kanapę, aby znaleźć kluczyki do auta.

Ulica
Porozmawiaj z mężczyzną czytającym gazetę i kobietą czekającą na taksówkę.
Użyj kluczyków na aucie. (inwentarz wywołujemy klawiszem „I”). Jedź do banku

Bank
Porozmawiaj z dowodzącym akcją (policjant z blond włosami). Użyj na nim swojej odznaki. Z dialogów wybierz przejęcie dowodzenia. Z kolejnych opcji dialogowych wybierz „dajcie mi megafon”. Użyj megafonu na banku. Wybierz dialogi:

-czego chcecie?
-co nam dacie w zamian?
-dobra, załatwię wam ten helikopter pod jednym warunkiem
-weź mnie w zamian za zakładników
-przyjmuję waszą propozycję

Dach
Przeczytaj i zabierz kartkę leżącą na dachu. Użyj windy po prawej stronie.

Bank
Przeszukaj półki po lewej stronie za recepcją, aby znaleźć przecinacz do kabli. Przesuń kosz na śmieci. Obejrzyj pudełko. Użyj śrubokrętu na zamku. Przy pomocy przecinacza przetnij kable: żółty, zielony, czerwony. Wyjdź z banku. Dostaniesz komunikat o znalezieniu helikoptera. Jedź do pustej parceli (lewy dolny róg mapy)

Pusta parcela
Porozmawiaj z lekarzem. Podnieś zieloną butelkę. Obejrzyj kartkę leżącą na ziemi. Podnieś leżące po nią sznurowadło. Przeszukaj śmietnik. Znajdziesz kawałek mięsa. Jedź do laboratorium FBI. Daj sznurowadło naukowcowi. Jedź do siedziby FBI.

Hopkins FBI solucja

Siedziba główna FBI.
Porozmawiaj z recepcjonistką. Idź do swojego biura (Drzwi po lewej stronie)
Otwórz szufladę po lewej stronie biurka. Weź kluczyki. Przy ich pomocy otwórz zamkniętą szafkę po prawej stronie biurka. Weź granaty. Zaloguj się do komputera. Przeczytaj wszystkie wiadomości (hasło: Hopkins). Wyjdź i użyj windy. Porozmawiaj z szefem o wszystkim. Wróć do lobby. Wejdź w drzwi po prawej. Porozmawiaj z Samanthą (dziewczyna ubrana na czerwono). Rozmawiaj dotąd aż pojawi się opcja kolacji o 8:00. Porozmawiaj z recepcjonistką. Powinna przekazać wiadomość, że dzwonili z laboratorium. Jeśli nie będzie miała żadnych wiadomości ponownie odwiedź szefa i Samanthę. Telefon jest w biurze Hopkinsa. (nr. Tel. 56 251 536). Podczas rozmowy z naukowcem wybierz dialogi.

  Tomb Raider: Kolebka Życia - Recenzja | Adaptacje gier wideo

-sznurowadło
-znalazł pan coś?
-I co to panu mówi?

Las
Jedź do lasu (lewy dolny róg mapy, poniżej pustej parceli)
Podnieś linę z łódki. Użyj jej po drugiej stronie rzeki na gałęzi pomiędzy skałami.
W lesie pojawi się sekcja zręcznościowa. Musisz mieć wybrany pistolet i kliknąć nim przeciwnika, aby Hopkins go zastrzelił. Przed domkiem użyj granatu na drzwiach.

C.D.N