DarkSeed – Opis przejścia

DarkSeed to gra opowiadająca historię niejakiego Mike’a Dawsona, który wprowadził się do świeżo kupionej posiadłości. Krótko po przeprowadzce okazuje się, że dom jest portalem do alternatywnej rzeczywistości, zamieszkałej przez istoty planujące zniszczenie życia na Ziemi.
W przeciwieństwie do typowych przygodówek z tamtego okresu, w grze istnieje limit czasowy. Jeśli nie znajdziemy się w odpowiednim miejscu, w odpowiednim czasie nie będziemy w stanie ukończyć gry. Problemem może się okazać także zbyt długie przebywanie poza domem. Jeśli nastanie noc, a Dawson nie trafi do łóżka, bohater zaśnie tam gdzie stoi. Może się to skończyć śmiercią, lub utratą wszystkich przedmiotów. Dlatego radzimy zagrać najpierw kilkanaście minut celem oswojenia się z rozkładem pomieszczeń i lokacji.

Poradnik DarkSeed: dzień 1

Grę zaczynamy w sypialni (ponieważ w domu są dwie sypialnie, będziemy ją nazywać sypialnią 1). Idź do łazienki (drzwi po prawej stronie).

Łazienka
-weź aspirynę (lustro nad umywalką)
-weź prysznic
Idź do sypialni 2 (drzwi po prawej stronie).

Druga sypialnia
-kliknij dwa razy na stary płaszcz (ikonką wykrzyknika), po czym użyj „łapki”, aby zabrać z kieszeni przedmiot.
Jest nim karta biblioteczna. Obejrzyj ją w ekwipunku. Idź na parter.

Parter
Drzwi po lewej stronie prowadza do pokoju do nauki, a po prawej stronie do salonu. Wejdź w lewe drzwi.
-Podnieś leżący na biurku projekt.
-Kliknij łapką na ostatnią półkę po prawej stronie – otworzy się tajne przejście. Wejdź do środka i wejdź po drabinie.
-Zabierz linę. Po lewej stronie jest wejście pierwszej sypialni (pomieszczenie, w którym zacząłeś). Wyjdź z sypialni drzwiami po lewej stronie. Wejdź po drabinie na strych.

Strych
-Kliknij łapką na skrzynie trzy razy.
-Podnieś z ziemi zegarek. Przedmiot jest niemal niewidoczny, więc musisz pojeździć myszką w miejscu, gdzie stała skrzynia aż łapka zmieni kształt (gdy trafiamy na interaktywny przedmiot, ikonka zmienia się w rękę z wyprostowanym palcem wskazującym).
-Wyjdź na balkon i użyj liny na gargulcu. Zejdź po linie i wejdź w drzwi po prawej stronie.

Darkseed zegarek
Zegarek jest praktycznie niewidoczny

Garaż
-Otwórz bagażnik, obejrzyj wnętrze wykrzyknikiem.
-Zabierz ze środka łom. Zamknij bagażnik.
-Wejdź do auta i zabierz rękawiczki ze schowka po prawej stronie. Wróć po linie na balkon.
-Przy pomocy łomu otwórz skrzynię. Obejrzyj jej wnętrze i zabierz dziennik. Obejrzyj go w ekwipunku.
-Zejdź na parter i wyjdź przez frontowe drzwi.

Przed domem
Podnieś z ziemi paczkę i gazetę leżącą na chodniku. Idź w prawo do miasta.

Miasto
-Wejdż do sklepu (Klug’s food market). Daj sprzedawcy pieniądze i zabierz butelkę whiskey. Porozmawiaj z Delbertem. Wyjdź ze sklepu i idź dwa razy w prawo. Wejdź do biblioteki.

Darkseed whiskey

Biblioteka
-Podnieś z ziemi wsuwkę.
-Daj bibliotekarce znalezioną w płaszczu kartę.
-Wejdź w drzwi na lewo. Wejdź w alejkę C i kliknij zieloną książkę.
Wyjdź z biblioteki. Wróć przed dom, jednak nie wchodź do środka, tylko idź dwie plansze w lewo.

Darkseed wsuwka do włosów

Cmentarz
-Idź przed siebie, aż dojdziesz do mauzoleum. Spróbuj otworzyć drzwi.
-Kliknij trzy przyciski (lewy-góra-prawy). Wejdź do środka i w drzwi pośrodku ekranu.
-Kliknij urnę po lewej stronie na dolnej półce. Znajdziesz klucz. Wróć do domu.

Dom
-Idź do sypialni i odbierz telefon. Wróć do biblioteki, porozmawiaj z bibliotekarką. Idź do domu.
-Wejdź do salonu.
-Przeczytaj notatkę zostawioną na lustrze.
-Otwórz zegar kluczykiem znalezionym w urnie. Idź do sypialni i kliknij łóżko. Jeśli Dawson nie będzie chciał iść spać, możesz wcisnąć klawisz T, aby przewinąć czas.

Poradnik DarkSeed: dzień 2

Łazienka
-Tabletki i prysznic
-Idź na dół do pokoju do nauki, otwórz tajne przejście. Wejdź do środka, po drabinie i otwórz sekretne drzwi. Nie przechodź przez nie. Zejdź z powrotem na dół.
-Poczekaj przy drzwiach wejściowych na listonosza. W paczce będzie brakujący kawałek lustra
Idź do salonu i włóż kawałek lustra na swoje miejsce. Wejdź w lustro.
Mroczny świat jest lustrzanym obiciem prawdziwego świata. Jeśli jakieś drzwi pozostają zamknięte, oznacza to, że musimy je odblokować w normalnym świecie. Dlatego właśnie otworzyliśmy wcześniej tajne przejścia.

  Gry oparte o twórczość Stephena Kinga
Darkseed zamknięte drzwi
Jeśli zobaczysz taki komunikat, oznacza to, że musisz się wrócić do normalnego świata i otworzyć odpowiednie drzwi

Mroczny świat
-Wejdź w drzwi po prawej stronie. Znajdziesz się w odpowiedniku przedpokoju. Wejdź w drzwi po lewej stronie.
-Obejrzyj plany na biurku. Wejdź w drzwi po prawej stronie. Wejdź w transporter znajdujący się na środku ekranu. Wejdź w drzwi po lewej stronie.

Balkon
-Podnieś lornetkę. Obejrzyj przez nią krajobraz
-pomiędzy parą drzwi znajduje się wajcha. Użyj na niej rękawiczek.
-Wejdź w drzwi po lewej stronie
-Wróć do odpowiednika przedpokoju i wyjdź przez drzwi frontowe.

Na zewnątrz
-Idź dwa ekrany w lewo
-Wejdź do jaskini. Podnieś łopatę.
-Wróć do normalnego świata

Zwykły świat
-Idź na cmentarz. Przy mauzoleum wybierz wyjście po prawej stronie. Użyj łopaty na grobie J. McKeegana.
-Obejrzyj w ekwipunku zdobytą notatkę.
-Wróć do domu. Zostaniesz aresztowany.

Cela
-Schowaj pod poduszką: pieniądze, wsuwkę i rękawiczki.
-Podnieś kubek i użyj go na kratach. Daj policjantowi wizytówkę Delberta.
-Ze ściany posterunku zabierz pistolet.
-Idź przed wejście do garażu. Poczekaj do godziny 6. Pojawi się Delbert. Daj mu whiskey i zabierz patyk zostawiony przez psa.
-Idź do mrocznego świata. Wyjdź przed odpowiednik domu.
-Idź dwa razy w prawo. Na moście stoi bestia. Rzuć jej patyk. Idź w prawo.
-Wejdź do budynku. Jest to odpowiednik posterunku. Zostaniesz aresztowany.

Cela w mrocznym świecie
-Zabierz swoje rzeczy spod poduszki. Użyj wsuwki na zamku dwa razy.
-Daj obcemu po prawej stronie wsuwkę. W zamian dostaniesz opaskę niewidzialności.
-Wyjdź przed posterunek i idź w prawo dwa razy. Aby przejść koło bestii wyglądającej jak gigantyczny mózg, użyj opaski niewidzialności.

Mroczna biblioteka
Kliknij klawiaturę olbrzymiego komputera. Obejrzyj ekran (klawiaturę potraktuj ikonką łapki a ekran wykrzyknikiem)
Wróć do normalnego świata i połóż się spać.

Poradnik DarkSeed dzień 3

Łazienka
-Tabletki i prysznic. Idź do biblioteki

Biblioteka
-Wejdź do pomieszczenia po prawej stronie.
-Uruchom czytnik.
-Obejrzyj mikrofiszę.

Idź do marketu i kup kolejną butelkę whiskey. Wróć do domu.

Dom
-Poczekaj na listonosza. W paczce będzie trzonek.
-Idź do salonu, wejdź w drzwi po lewej stronie. W kuchni wejdź w kolejne drzwi.
-W piwnicy podnieś kamień brukowy z samego środka podłogi. Obejrzyj dziurę. W środku będą klucze. Zabierz je.
-Wejdź w lustro

Darkseed dziura

Mroczny świat
-Wyjdź przed dom i idź do jaskini, w której znalazłeś łopatę. Przejdź przez drzwi na środku ekranu dwa razy.
-Użyj kamienia znalezionego w piwnicy na dziurze w ścianie, po lewej stonie (pod organiczną pulsującą materią).
-Użyj trzonka na kamieniu. Powstanie młotek.
-Użyj młotka na dziurze. Wróć do normalnego świata.

Dom
-Idź do sypialni odebrać telefon.
-Idź do garażu. Wlej whisky do zbiornika paliwa.
-Wejdź do auta. Użyj kluczy na stacyjce, aby odpalić auto.
-Idź do salonu i wejdź w lustro.

Statek kosmiczny

-Wyjdź przed dom i wejdź w niewielkie drzwi po lewej stronie ekranu. Znajdziesz się na statku obcych.
-Użyj rękawicy na wajsze. Wyjdź ze statku. Wróć do normalnego świata.
-Użyj młotka na lustrze.

Darkseed wajcha

KONIEC

https://entuzjastagier.pl/2018/03/darkseed.html

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *